Sunday 11 March 2012

Peale praktikat

Järgmine päev peale praktikat oli kohe väljasõit Liège’i – üks suur hall, kus olid esindatud igasugused võimalikud ülikoolid Belgias, ametid, ametikoolid, õpilasvahetusprogrammid. Alguses käisin lihtsalt teistega kaasas, vaatasin, millest nad huvitatud on. Mõtlesin, et võiks siis ühe konservatooriumi boxi juures ka ära käia. Tahtsin lihtsalt võtta mõned voldikud selle konservatooriumi kohta, aga üks tädi hakkas kohe rääkima. Asi lõppes sellega, et olin seal laua juures nii umbes pool tundi, tädi näitas mulle juba ühte videot sellest koolist. Mis huvitavat ma kohe selles videos leidsin oli see, et  ühes kohas näitas ühte klarnetimängijat. Tädi seletas, et ta on täitsa noor, aga juba töötab siin õpetaja assistendina. Siis mina, et ootoot, ma ju tean teda, ta ju mängib Liège’i orkestris. Ma nägin teda eile pluss tal oli eile sünnipäev. Nojah, väike kokkusattumus. Igaljuhul täitsa tore oli lõppkokkuvõttes rääkida  seal. 

No comments:

Post a Comment