Varsti algaski siis prantsuse keel. Õpetaja jutustas seal palju, ma olin väga uimane seal, midagi ei tajunud. Varsti vaatas õpetaja mulle otsa.. ta vist oli mult midagi küsinud:D Ahah, kust riigist ma pärit olen. . Ja siis läks ta jutuga edasi, jälle ei mõistnud. Täitsime veel mingeid pabereid. Nagu CV moodi vms. Peale kahte järjestikust tundi prantsuse keelt oli lõunapaus. Ja see ei tähenda 15 minutit õgimist, vaid u 35 minutit, mille jooksul käisime ära kohvikus(mina ka, kuigi mul olid võileivad olemas, juua polnud, mõtlesin, mis siis ikka, läksin kaasa). Ja siiiiiiis. oli KEEMIA. Ja millegi pärast oli mind pandud sciences 7 ehk siis, mul on kokku biod, füsa, keemiat 7 tundi. jah, 3 oleks lihtsam variant olnud. Ja ei, see ei ole nii, et 3 on kontsentreeritum ja 7 on puupeadele:D Alguses läksingi koos ühe tüdrukuga sciences 3 klassi. Aga siis ta küsis midagi õpetaja käest, tuli minna teise grupi juurde kõrvalklassi. Läksin sisse "Helloo, I'm Kadri":D Õpetaja küsis kohe, et kas ma räägin inglise keelt. .. Kas ei peaks? No ja siis juurde ka veel, et palju ma prantsuse keelt räägin.. Nagu ikka.. un peu, très très peu. . Jah, see on siiamaani vist üks mu kõige populaarsem vastus. Istusin siis. õpetaja jutustas, tore, et ta veel jutustas, ei pidanud aju nii hullusti vaevama, ja siiski, osad sõnad tundsin ma ära ka, nagu molekul, mool, eksotermiline, ehk siis sellised keemilised sõnad. (no, muidugi sinna juurde veel paljupalju sidesõnu ja lihtsamaid lauseid.. ma midagi siiski ikka mõikan vahel:D).Ja sellest sain ma ka aru, et me peame mingid grupid tegema.. Api, jälle hakkab mingi valimine pihta..Aga kui ülesannete lahendamiseks lahti läks ja gruppe vaja läks, siis õpetaja küsis, et kes oskab inglise keelt. 2 poissi tõusid püsti siis(üks käis kaasas lõunatamas). Õpetaja, et ahah, väga tore, te võite nüüd selle mademoiselle'i juurde minna. Toimus väike ümberistumine, kolmesed lauad, mina istusin keskel. HakkasiME siis ülesandeid lahendama. See tähendas seda, et ega nad ka päris ei osanud kõiki ülesandeid, aga esimene oli pisut lihtsam. Oleks see eesti keeles olnud ja oleks ma kuidagi osanud kõik eelmisel aastal õpitu paari minutiga meelde tuletada, oleks ehk isegi osanud. Niisis, üks poistest üritas mulle kõigest jõust iga sammu juures seletada, mida tegema peab ja miks nii. Eeh, siis, kui ma olin aru saanud ühest tehtest ja ta hakkas järgmist tegema ei saanud ma enam eelmisest aru. Loogiline. See on keemia. Lõpuks, kui ma olin juba jõudnud ajukrampia saada, algas vahetund. Siis kohe geograafia... Saime jälle palju pabereid(neil pole raamatud just populaarsed, koguvad kõik saadu mappide vahele ja pärast ilmselt maksavad). Otsisime mingeid linnasid kaardi peal. Õpetaja rääkis minuga midagi prantsuse keeles. Ma alguses jälle ei tabanud ära, et ta ülse minuga räägib. Ja siis ta rääkis.. varsti juba osad hüüdsid, et "en anglais". Ta ikka ei tahtnud. Lõpuks jättis siis rahule mind. Kui geo läbi sai, siis läksime otse ajaloo tundi(neil ei ole iga tunni vahel vahetundi). Seal õpetaja tegi kõigepealt sissejuhatuse ja peale seda uuris ka, et mis mu nimi on ja kust ma tulen jne. esimene õpetaja suhteliselt, kes seda nii põhjalikult tegi. Aga lahe õps tundus. Tunni teemaks oli I maalimasõda. Kirjutasime konspekti. Alguses kirjutasin maha, mis pinginaaber, pärast püüdsin kõige tähtsamad sõnad kirja saada. oeh. Ja saigi lõpuks see päev läbi.
Õhtusöögiks oli kõrvitsa supp ja pizzaaa:) yum. Ja väga huvitav, polegi enne saanud suvikõrvitsaga, aga oli hea küll. Homme on õnneks kolmapäev, mis tähendab, et ainult 4 tundi on. Seal hulgas inglise keel, mida ma suhteliselt ootan. Õpetaja pidi üpris range olema, lubab rääkida ainult inglise või saksa keeles(.. ta vvist oli ka saksa keele õpetaja). Ühesõnaga, niipalju, kui mina olen nende inglise keelest aru saanud, siis väga suuri probleeme mul sellega tulla just ei tohiks.. või...? No vähemalt, kahjuks, siin kohal siis õnneks, prantsuse keeles ma talle vastu midagi nii või teisiti rääkida ei oskaks. Ja eesti keelt vist pole mõtet proovida:D
No comments:
Post a Comment