Monday 6 February 2012

Uus aasta

Külas olid peresõbrad, hostõe sõbrants.
Kokkuvõtvalt siis, palju söögitegemist, aitamist, koristamist, särki värki. Sõime liha, kala fondüüd. Vahepeal vaatasin prantsuse keelset helisevat muusikat. Kui kell oli 00.00 toppisime kõik pähe kuldsed, hõbedased mütsikesed, hakkasime pasundama ja laiali loopima värvilisi paberkuulikesi ja ribasid ABBA happy new year laulu taustal. Alles nii 20 minutit pärast seda läksime õue ja lasime mõned raketid ka. Ma arvan, et see oli minu elu esimene nii raketivaene.. kui selline sõna eksisteerib.. uue aasta vastuvõtmine. Alati olen ma kuskil suurema ilutulestiku läheduses olnud. Mul oli lihtsalt nii veider tunne, et mida, uus aasta ongi käes ja me ei lähegi kohe ruttu õue ilutulestikku vaatama? Mismõttes, loobime mingeid kuulikesi laiali?
Teistmoodi kogemused ilmselt rikastavad.

No comments:

Post a Comment