Monday 21 May 2012

Ewert And The Two Dragons

Niiisiis. Alustame algusest. Kadri jõudis Lövenisse, panime mu asjad Anu juurde(võp Eestist), tšillisime seal natuke, sõime, hakkasime rongi peale minema. Lõpuks jälle jooksime nagu hullud jõudsime rongi olime toredasti higised. Jõudsime Brüsselisse, enam vähem teadsime teed, siiski küsisime tänavaüpealt abi, tuli välja, et need samad läksid ka "Le Botanique'i", kus siis kontsert toimus. Esimene esineja oli Rover, peale seda Ewert and the two dragons ja peale seda Revolver.
Dragonsite kontserdi ajal võis nii kõrvalt, eest kui seljatagant kuulda eesti keelt. Keegi isegi karjus seal "EESTI POISID". Ja vahepeal tõesti aplodeeriti nii palju, et kui dragonsid rääkida tahtsid, siis pidid nad ütlema, et atähaitäh, tahaks nüüd rääkida ja järgmise looga edasi minna enamvähem. Jap, meeleolu oli hea, kuidagi kohati tuli laulupeo tunne või miskit.. eestlased ikkagi..
Peale kontserti nägime kohe, et ühed eestlased rääkisid seal draakonitega. Küsisime neilt, et mis nad rääkisid, eestlased vastasid, et mingi 15 minuti pärast võib fuajees kokku saada ja siis rääkida, pilti teha. Ootasime siis seal fuajees päris kaua, kindlasti rohkem kui 15 minutit, küsisime veel üle nendelt samadelt eestlastelt, et kas nad on kindlad, et seal fuajees, sest maja on väga suur. Mina ja Anu siis mõtlesime, et läheks igaks juhuks veidi kaugemale vaatama, mine tea.. Läksime siis mööda pikka koridori, jõudsime välja valvuriteni. Noh, sealt enam edasi minna ei saand, sest kui me oleks valvuritest mööda läinud, siis poleks me saanud enam teiste juurde tagasi minna Revolveri kontserti minna vaatama. Ja siis tulebki Ewert, "Ah siin te oletegi". "Me ootasime teid sealpool". OOokei, suht tore, et te m e i d ootasite(tegelikult ju mina ja Anu ei rääkind nendega varem), ja oota mida, kuidas ta üldse aru sai, et me eestlased oleme. No okok, meil olid käepaelad eesti lipu mustriga, aga siiski. . Ülilahe:D
Igaljuhul, siis jooksime, kutsusime teised eestlased draakonite juurde ja siis tegime pildi draakonite ja teiste eestlastega(keda me ju tegelikult ei tunne). Pärast tuli välja, et mu õde tunneb tegelikult ühte tüdrukut nendest eestlastest.. rohkem kokkusattumus minuarust ei saagi olla. Aga nii väike see Eesti, nagu ta on.. Niisiis, pilt ka siin:)


Niisiis, oli üliüli lahe kontsert, kui kellelgi võimalus Eestis, või siis kuskil välismaal vaatama minna, siis igal juhul soovitan. Ja teised pändid olid ka tõesti head! 
Näiteks see lugu minu arvates(Revolverilt):
Kui ma nüüd jälle seda kuulan, siis on mul küll tunne, nagu ma oleks seda juba raadios ka kuulnud.. Aga samas Eesti raadiost lastava kohta ma küll midagi väga ei tea:D:D
Teine hea laul ka(Rover):

Niiet, Belgias linnud laulavad, lehmad beesitavad päikese käes,(mitte praegu, jube hall on millegi pärast, nagu mingi piimaudu..). 
Ja veider see, et mul on siin veel ainult 38 päeva olla..Minuarust alates jaanuarist kuni siia maani on möödunud ainult 2 nädalat. Aga imekombel on sinna suurel hulgal tegevusi ära mahtunud..Oeh, veider, mõnes mõttes ei tahaks veel üldse ära minna. Mõnes mõttes ei tahaks Eestisse veel minna.. Mõnes mõttes tahaks vägavägaväga oma sõpru näha.. Mõnesmõttes siiski tahaks Eestisse minna. Jube keeruline ennast mõista..

Igal juhul, mina naudin enda päevi siin ja üritan veel võimalikult palju erinevaid kohte Belgias külastada.. koolipeale ei tahaks kuidagi mõelda sealjuures. Mis mõttes neil on juuni kuus ka kool ja eksamid..  Njah, mis ikka, teen ka need kaasa(kohustuslik, nagu see on), saan targaks.



No comments:

Post a Comment