Monday 4 June 2012

Anu sünna

Käisin Anu(Eesti tüdruk Flandrias) sünnipäeval see laupäev.
Tegelt enne alustasin oma nädalavahetust reedel Monsis Annemarie(Tšehhi) juures. Jalutasime niisama linnapeal. Avastasin, et juuksurid on seal suht hea hinnaga, ehk siis, kuna ma polnud vahetusaasta algusest saadik juukseid lõiganud, siis astusime sisse ja Kadri sai lõpuks endale tuka tagasi. Lihtsalt peaks mainima, et mees, kes lõikas just kõige professionaalsem ei olnud. Aga tukk on selle eest täitsa ok. :)

Laupäeval jõudsin siis kella 5  paiku Lövenisse. Seal jaamas saime kokku teiste Flandria vahetusõpilastega(keda ma tegelikult ei tunne, ainult Anu leedukast hostõde Kotryna)ja siis olid seal veel ühe teise leedu tüdruku sõbrannad Leedust ja ühe Ecuadori poisi Ecuadorlasest sõber(, kes õpib hetkel Pariisis prantsuse keelt ja siis tahab järgmine aasta kokandust hakata seal õppima, et pärast Ecuadoris siis restoran avada.). Temaga sain siis prantsuse keeles rääkida, kus juures, kuigi keelekeskkonnas on ta olnud ainult 2 kuud, räägib ta juba väga hästi.
 Hakkasime siis Anule tegema kinki. Või pigem siis kinki lõpetama. Ehk siis, kingiks oli üks Belgia teemaline plus ja fotoalbun meie piltidega, kus siis igaüks kirjutas midagi pildi alla. Ühel poisil ei olnud endast pilti. Ehk siis joonistasin ma ta sinna. Välja tuli üpris kritseldis sellest.:D Siiski, see oli nii 2 minuti pilt seal, me tahtsime rutu sööma minna, kõhud olid jube tühjad:D


Esiplaanil Tony, kes pärit Tšehhist(kui kedagi huvitab, siis Vietnami juurtega).

Kella 8 paiku jõudsime siis sünnipäevale. Toimus see ühes skautide majas vms.. Kohal oli juba omajagu rahvast - Anu klassikaaslased, sõbrad, ta kaks hostvenda. Ehk siis osa inimesi ma tundsin, osa polnud elu sees näinud. Üritasin veidi oma mõnda sõna ja lauset hollandi keeles praktiseerida. Aga muidu käis jutt siiski inglise keeles. Ainult millegi pärast Anu ise ei suuda üldse minuga rääkida inglise keeles. Veel vähem eesti keeles. Lihtsalt, alustab alati juttu hollandi keeles, siis ma vahin talle 2 minutit lolli näoga otsa ja siis ta saab ükskord aru, et ta vist rääkis minuga vales keeles :D
Hiljem tegime tiiru linnapeale. Oli kokkuvõttes väga tore õhtu, öö, hommik, sest üleval olime me nii kella 4-5ni.

Pühapäeval oli plaan tegelikult minna Annemariega Liège'i, vaatama ühele üritusele, kust YFU ka pidi osa võtma. Aga tere tulemast Belgiasse, ehk sadas, ei kutsunud just ühele väliüritusele(.. vähemalt ma arvan, et see oli väliüritus :D:D).
Niisiis, läksime hommikul peaaegu kõigi sünnipäevalistega pagariärisse saiakesi sööma(3 otsustasid minna Subwaysse). Peale seda läksid enamus minema, mina jäin kolme leedu tüdruku ja Tonyga ilmast olenemata siiski veidi linnapeale tsillima, sest mu rong läks alles 2 tunni pärast.
Lõpuks siis tuli ka ükskord mu rong, loksusin siis tasakesi kodupoole.

Hostema tuli järgi, aga selle asemel, et otse koju sõita oli tal idee minna vaatama minu joonistamisõpetaja näitust. Tule välja, et see ei olnud tegelikult üldse nii paha idee, sest näitus oli tõesti suurepärane. Ta oli sinna välja siis pannud kogu oma 2 aasta "toodangu". Mina sain sealt palju ideid.

Koju jõudes siis avastasin, et terve ülejäänud pere on teleka ette naelutatud tennist vaatamas, sest üks noor 21 aastane belglane David Goffin mängis Roger Federeri, oma iidoli vastu. :D Siiski, poisss kaotas, aga temast saab kindlasti tulevikus kuulda.

Ja niisiis hakkan mina nüüd hoopistükkis ajalugu õppima, sest eile olin ma piisavalt surnud, et sellega tegeleda. Ohjah, nii ebaaus, et Eestis kool juba läbi on..

No comments:

Post a Comment