Sunday 20 May 2012

Ei usu

Niisiis, ma ise ka ei usu, kui kaua ma pole siia kirjutanud. Aga et kõik lühidalt kokku võtta, siis võib öelda, et olen vahepeal Hollandis käinud jälle hosttädil(huvitav sõna). Ja sellel ajal, kui me seal olime, oli Hollandis Fete de Reine. See, nagu ma aru sain ongi Hollandi aasta kõige suurem pidu. Ja terve linn(mina siis olin Appeldoornis) oli võõbatud oranžiks. Sealt tekkis küsimus, üldiselt käsitletakse rahvusvärvina(kas selline asi eksisteerib) ikka ühte lipuvärvidest. Ja pealegi on ka Hollandi jalgpalli meeskond üleni oranžis. Sain siis targemaks. Oranži kasutatakse igal pool selle pärast, et William of Orange oli Hollandi esimene kuningas. Ja tegelikult vist siiski kunagi oli oranž värv hollandi lipul.
Käisime siis linnapeal ringi, atraktsioonidel(mis mulle üldiselt peale ei lähe, aga  oli siiski väga lahe ).  Sõime, jõime, kuulasime muusikat.
Tagasitulles pidin autos mina jälle keskel istuma, et kõrvad saaksid ka rahulikult reisida kogu see tee Appeldoornist Grand-Halleux'ni(hostvennale ja õele meeldib autos tihtipeale diskuteerida...).

Ja veel oli YFU re-entry laager. Enne sinna minekut ööbisin mina Mons'is Annemarie(Tšehhi) juures. Saan temaga nüüd tõesti üli hästi läbi.(juba Pariisis tegelikult olime palju koos). Aga ta on tõesti üks mu kõige parimaid sõpru siin. Ja tegelikult ööbis meiega koos ka Valerie(Austriast).Üldiselt oli nagu ikka üli tore teise võpidega, sain nendega, kes poole aasta pealt tulnud ka rohkem tuttavaks. Aga kahju on sellest, et rohkem ma arvatavasti ei näe, sest nad olid enamasti pärit USA'st või Lõuna-Ameerika riikidest. Niiet YES(year end seminar Berliinis) nad ei lähe. Vähemalt on hea teada, et kui ma lähen näiteks Venezuelasse või Ecuadori, siis on mul koht olemas, kus ööbida. Aga jah, reaalselt oli nii kurb kõigile head aega öelda..

Kuna eelmine neljapäev ja reede olid vabad, siis tuli Annemarie minu juurde ööseks. Näitasin talle Belgia lehmi ja mägesid(loe:künkaid), sest selles piirkonnas, kus tema elab on maastik täiesti sile.. nagu Hollandis suht.

Reedel läksin temaga koos ära, tema enda koju, mina Lövenisse, et enda asjad panna ja siis Ewert and the two dragons'i kontserdile minna.

No comments:

Post a Comment