Friday 17 June 2011

Pea liiva all

Jah, igati õige on toetada puudust tundvaid lapsi, lastekodusid, paljulapselisi peresid. Ega ma ei tahagi kelleltki raha ära võtta. Kui niipidi asja vaadata, siis on see täiesti arusaadav. Vahetusõpilaste, spordi toetamine ei sobi selle kõrvale tõesti. Aga tegelikult tuleb see ju ringiga siiski tagasi, vahetusõpilane näeb, mis pidi elu mujal maailmas käib, näeb oma ninaesisest kaugemale. Oma vahetusaastal on see ka minul ju plaanis. Aga enne on vaja kuskilt saada seda, mille eest minna vahetusaastale.
Kuidas see oligi? 1%-le maailma rahvastikust omab 40 % planeedi rikkusest? Ma ei tea, kas see nüüd õige oli aga kas pole mitte võrdne?
Siinkohal tekivad igasugused ideed, nagu näiteks, et võiks hästi rikkas olla ja küll siis annetaks? Ei, see on pigem nagu lasteaias liivakastis istuva ning maailma asjade peale mõtleva lapse mõttekäik.
Praegu on küll tunne, et tahaks olla kuskil üksikul saarel - kõigest on suva - ja pistan siis pea linnu kombel liiva alla, nii suva lihtsalt. Kuigi, selle viimase jaoks pole üksikule saarele vaja ronida, ega sealt liiva alt nagunii midagi aru ei saa. Ja lennu piletid ka maksavad.. Kui sellistesse kohtadesse üldse midagi inimkäega tehtut sõidab. Ja kui sõidab, siis tuleb kohe peale lennukist väljumist kindlasti mõni Coca-Cola reklaam.. - ma ju ütlesin, et ei sõida. Sinna saab ainult nii, kui silmad kinni panna.
Ahh.. moneymoneymoney is so funny.
Liiga palju mõtlemist ei tee ilmselgelt head.. kui vaadata, mida ma siin kokku olen juranud. Parem pistan pea hoopis arvutisse ja otsin mõne lootustäratava telefoni numbri.

No comments:

Post a Comment