Friday 3 June 2011

Algus-lõpp

Ehk siis kokkuvõttes keskpnkt? 1. Eksamid tehtud, muusikakool läbi. Aga seda maja jään ma küll väga igatsema. Ei tea, mis mul küll arus oli, kui ma arvasin muusikakooli esimese klassi lõpus, et nüüd klaverist ja muusikakoolist üldse aitab. Nüüd on aga kõik õpetajad nii kalliks seal saanud ja teised kaasteelised..:) Lemmikvärvide ja heliloojate välja nuhkimises, peab tõdema, oleme me osavad.
2. koolieksamid tehtud, kohe kool läbi. Aga suvi algab. Parem tunne on küll, kui koguaeg jooksma ei pea, aga samas, sellises liikumises tajub rohkem, kui palju õn võimalik vähese ajaga ära teha. Ja mis ma teen siis, kui aega palju? Laiskus ronib kontidesse.. Vist peaks proovima rehepapi meetodit, ronima puuotsa, kui laiskus vähem tunda annab, siis kui laiskus ära eksind alla tulema. Mine tea, äkki töötabki:D
Aaga peaasi, et sponsoriotsimise kondid oleksid kindlalt tööhoos. Sest, nii, arvutame nüüd päevi.. 80 päeva pärast hakkan ma startima Belgia poole:) Huhuu:D tahaks juba.

Aga enne seda tuleb veel 10. klass ära lõpetada. (.. et siis minna Belgiasse 6. klassi - kõlab huvitavalt).

No comments:

Post a Comment